آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

تربچه نقلی من

دختر شیرین من!

1392/3/23 11:32
نویسنده : الهام
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا که درگیر کارها و مصاحبه های استخدامی بودیم دایم در رفت و آمد به مشهد بودیم و نرسیدم واست زیاد بنویسم حالا چند تا از شیرین کاریات رو مینویسم که جبران مافات بشه :

*وقتی موهات رو شونه میزنی این کارو از عقب به جلو انجام میدی و کلا موهات رو ژولی پولی میکنی!

*عاشق بستنی هستی و میدونی کجا میزاریم ، در فریزر رو باز میکنی و اینقدر بستی بستی میکنی که مجبور بشم بهت بدم اگه نداشته باشیم هم دیگه مکافات داریم .

*اسم هستی (دختر خاله من) رو یاد گرفتی و مشهد که بودیم دایم میگفتی "هستی کجایی؟" "هستی کجایی؟" .........کلا به همه بچه ها میگی هستی حتی به بهراد! .......... این کجایی هم که دیگه ورد زبونت شده : "موز کجایی؟" ، "سیب کجایی؟" ، کلا همه چی کجایی.

*عاشق بیرون رفتنی و واست فرقی نمیکنه و آشنا و غریبه هم نداره دوست داری با همه بری بیرون .

*به همه حیوونای تو تلویزیون از سگ و اسب و گاو میگی هاپو ........ باز جای شکرش باقیه که پرنده ها رو تشخیص میدی و میگی جوجو.

*گاهی وقتا میری تو اتاق و لوازم تعویضت رو میاری درست همون جوری که من این کارو میکنم (یه پوشک ، دستمال مرطوب، یه نایلون واسه پوشک کثیف) بعد عروسکت رو میزاری روی مشمع یعنی که داری تعویضش میکنی .........

*علاقه خاصی به نشستن روی کابینت ها و اوپن داری و هی میگی " بشین بشین" یعنی منو بنشون اون بالا که این کار تا حالا تلفاتی هم داشته از جمله: انداختن قوری و شکستن آن و انداختن و خراب کردن تلفن خونه مامانیشون.

*عاشق بادکنک هستی فقط کافیه توی تلویزیون بادکنک ببینی ،زمین و زمان رو به هم میریزی که از توی تی وی درش بیارین و بدینش به من!

*گاهی اوقات دستت رو میگیری جلوی صورتت و صدای گریه درمیاری یعنی مثلا گریه میکنی!

*جدیدا موقع شیر خوردن اصرار داری که بالشت هم دستت باشه ......

*عاشق آب بازی هستی .......... خیلی هم به تمیز بودن دست و پاهات حساسی و اگه کثیف بشه میگی "دست بشور" ، "پا بشور" ......... و این کار باید فورا انجام بشه و گرنه دیگه هیچی ........

*یه کار بدی هم که یاد گرفتی اینه که شلوارتو در میاری و بعد هم پوشکت ........

* بیست و نهم واکسن ١.٥ سالگیت رو زدیم همون جا گریه کردی و درد داشتی و بعد هم تا ٢ روز لنگ لنگی راه میرفتی که دلم واست کباب میشد.

* بابایی واست ٩ تا توپ رنگ و وارنگ خریده که خیلی قشنگن .......

عاشقتم هستی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه جونی
30 خرداد 92 11:03
الهام جون روز جوان مبارک


ممنون عزیزم
مهلا میر
15 تیر 92 17:24
سلام عزیزم دختر من تو مسابقه نینی ها شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدی اینم عکسش http://www.niniweblog.com/images/festival92/484.jpg