آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تربچه نقلی من

تنبل خانم

1390/7/8 16:59
نویسنده : الهام
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تربچه من

خوبی جیگر مامان؟

این روزا کمتر تکون میخوری تنبل خانمچشمک

آخر هفته قراره با همکارای بابا بریم شمال بابا نگران سلامتی توی عزیزکم منم بهش گفتم دخترم دیگه واسه خودش خانمی شده 

مامان بزرگ دیروز با خاله ها رفتن موجهای آبی میگه یه سرسره هست که میخواد وقتی تو دنیا اومدی از اونجا سرت بده پایین 

یه بوس آبدار ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

masome
3 مهر 90 13:49
سلام مامان تربچه.من مامان کسرا هستم.کسرای منم 31هفتشه خیلی هم شیطونی میکونه.عزیزم اگه مسافرتت ظروری نیست بهتره که نری.من یک مسافرت دو روزه رفتم خیلی خسته شدمبه منم سر بزنید


سلام مامان کسرا چقدر خوب که نی نی هامون تقریبا هم سن هستند.راستش سفرم ضروری نیست ولی خیلی دوست دارم برم توکل بر خدا تا حالا که مشکلی نداشتم
از آشناییت خوشحال شدم عزیزیم