آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تربچه نقلی من

آریانای وروجک

1390/11/13 22:00
نویسنده : الهام
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

این روزا خیلی بغلی شدی تا من یا بابایی میزاریمت زمین شروع میکنی به جیغ کشیدن و یه جوری قیافتو مظلوم میکنی که یعنی بغل میخوامniniweblog.com 

دیروز موقع تعویض پوشک یه کمی بازت گذاشتم تا پاهات هوا بخوره و چند دقیقه ای تنهات گذاشتم وقتی اومدم دیدم خودت رو چرخوندی و 180 درجه چرخیدیقربونت بره مامان که اینقدر وروجک و شیطونیniniweblog.com

امروز خاله سمانه زنگ زد میگفت همش خواب تو رو میبینه 

دوستت دارم گل دخترمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسناسادات
14 بهمن 90 9:15
ماشالا دختر نازی دارین
ایشالا خدا حفظش کنه.
خوشحال میشم به حسنای منم سر بزنید و اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم.
فقط قبلش بگین که رمز وبلاگ رو بهتون بدم.
ممنون


سلام حسنا جون من بهت سر زدم ولی همه پستات رمز داشت رمزتو به من میگی؟
masome
14 بهمن 90 21:43
سلام عزیزم.منم لینکتون کردم .عکس های نی نی جونتونو بذارید ببینیم