آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

تربچه نقلی من

روزمره های تربچه نقلی

1391/9/23 15:11
نویسنده : الهام
952 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم ....

الان تقریبا ١٣ ماهته ..... از ١٠.٥ ماهگی راه میری الان دیگه بیرون کفش پات میکنم و تو هم با ذوق و شوق میدوی و جیغ میکشی .... یه روز با خودم بردمت بازار تو هی میرفتی تو مغازه ها و منم دنبالت ،آدما که راه میرفتن فکر میکردی دنبال تو هستن و شروع میکردی به دویدن .... یه روز جمعه هم رفتیم سینما تو دایم وسط صندلی ها راه میرفتی و من و بابایی هم دنبالت ... اسم چند تا از اعضای بدنت رو یاد گرفتی و وقتی ازت میپرسم نشونشون میدی مثل پا ،مو ،چشم ، دهان و ... همه حرفا رو متوجه میشی ولی خیلی حرف نمیزنی در حد همون مامان بابا جیز و....

خیلی پر انرژی هستی و من گاهی وقتا واقعا کم میارم ..... یه وقتایی هم عصبانی میشم و دعوات میکنم که باید مامانو ببخشی ... تابی که خاله جون واست خریده بود رو نصب کردیم ولی تو اصلا دوسش نداری و ازش میترسی ...

دوستت دارم فرشته کوچولوی مامانقلب

اصلا گل سر رو موهات نگه نمیداری

وقتی کندیش دیگه خیالت راحت میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا مامان سها
26 آذر 91 15:44
سلام خوبی گلم ؟ خودمونیما اون اریانا که ما دیدیم شیطونی بلد نبودا!!!! تو که به ما سر نمیزنی گفتم من یک حالی ازت بپرسم
عمه جونی
2 دی 91 14:22
انشالله همیشه سلامت و شاد باشی عزیزه دلم