آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تربچه نقلی من

من مامان میشوم

1390/7/25 14:17
نویسنده : الهام
750 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی تربچه مامانچشمک

دیروز دست زدم به دلم یه چیز سفت اومد زیر دستم و تو نمیرفت فکر کنم سرت بود جیگرم قهقهه

عزیزکم روزی که فهمیدم تو، توی دلمی سوم فروردین اولین سالگرد ازدواج من و بابایی بود و ما مشهد خونه مامان بزرگ بودیم من و بابا منتظرت بودیم مامان بزرگ خاله ها رو واسه شام دعوت کرده بود و داشت کارهای مهمونی رو انجام میداد ظهر بود که من رفتم بی بی چک گذاشتم دیدم یه خط خیلی کمرنگ افتاد نمیدونستم مثبته یا نهاسترس

 شب که خاله ها اومدن مامان بزرگ دلش طاقت نیاورد و موضوع رو گفت هر کی یه چیزی میگفت یکی میگفت مثبته یکی میگفت منفیه اما من احساس میکردم مثبته چون دو دفعه قبلی همون خط کمرنگه هم نبود دل تو دلم نبود مامانی 

تا اینکه فرداش من و بابا رفتیم آرمایش بگیریم ولی چون تعطیلات عید بود همه جا تعطیل بود تا اینکه بالاخره یه جا رو پیدا کردیم بعد از نیم ساعت گفتن که نشون نمیده باید نمونه تیتر بشه مامانی خیلی بلا بودی و خودتو نشون نمیدادی خلاصه بعد از تیتر کردن گفتن جواب مثبته هورا

من داشتم مامان میشدمتشویق 

niniweblog.com

 

حال عجیببی داشتم احساس خوشحالی زیاد از مادر شدن همراه با نگرانی از مسیولیت سنگینی که بعد از این داشتمقلب

خلاصه گلکم اینجوری بود که تو اومدی تو دل مامان نشستیبغل  

امیدوارم همیشه سوم فروردین روز خوش یمنی واسه خونواده کوچیک ما باشهلبخند  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر
12 مهر 90 19:26
واییییییییی فکر کنم آریانا جون هم آذر ماهی باشه

به ما سر بزن
دوست داشتی تبادل لینک کنیم