آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تربچه نقلی من

عیدت مبارک

1390/7/25 14:15
نویسنده : الهام
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تربچه جونم عیدت مبارک جیگر مامانبغل

چه خبرا مامانی اوضاع چطوره؟

دختر گلم دیگه حسابی خانم شده و وارد هفته ٣٣ شدهتشویقچشمک

و مامان هم حسابی گرد و قلمبه شده و داره منفجر میشهنیشخند

من و بابا هم خوبیم و منتظر اومدن تومنتظر

عزیزم امروز تولد امام رضاست خیلی دوست داشتم مشهد بودم هر چند تا وقتی اونجا بودم قدر ندونستم فکر کنم از عید حرم نرفته باشم

امروز زنگ زدم به خاله سمانه گفت مشهد امروز تعطیله میگفت مامان بزرگ فکر و ذکرش شده تو صبح پا میشه میگه آریانا شب میگه آریانا دایی محمد رضا هم میگه میخواد بزارت رو بخاری تا پخته بشیقهقهه

خلاصه که همه منتظر اومدن دختر گلم هستن منتظر

راستی تو قراره مامان بزرگا رو چی صدا بزنی؟ سوالعزیز، مامانی ، مادر جون یا ...به شوخی به مامانم میگم که باید بگی ننه جون قهقههناراحت میشه میگه آدم یاد پیرزن های ٧٠ ساله میفته خوب حالا تا اون موقع یه فکری براش میکنیم عزیزم تو فکرتو مشغول نکنمتفکر

راستی عروسی سهیلا ٤ آذره دقیقا همون روزایی که تو ممکنه دنیا بیای نمیدونم مامانی بشه برم یا نه دختر خوبی باش و بزار مامانی عروسی رو بره باشه قربونت برمماچ

یه خبر دیگه اینکه مامان بالاخره پروپوزالشو داد امیدوارم که تایید بشه عزیزکم و گرنه حسابی هی وای من میشه ناراحتچون از یه طرف باید برم مشهد و از طرف دیگه باید رو پایان نامه کار کنم واسه مامان دعا کن جیگر مامان

خیلی دوستت داریم مراقب خودت باش بوس آبدارماچقلب

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)