آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

تربچه نقلی من

هلوی مامان

1390/7/25 14:13
نویسنده : الهام
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تربچه  مامان خوبی جیگر طلا؟ماچ

چه خبرا تو دل مامان جات خوبه؟ 

دوباره آقای پدر رفته سر کار و من و تو باز تنها شدیم میدونی مامان جون این روزا زندگی خیلی تکراری شده آخه من این ترم دیگه کلاس ندارم و تو خونه بیکارم و به خاطر تو هم نمیتونم برم سر کار عزیزکم راستش پیشنهادهای خوبی هم بهم شده مثلا تدریس تو دانشگاه و کار تو شرکت سایپا ولی مامان به خاطر تو ردشون کردهچشمک

کار خدا رو ببین وقتی من در به در دنبال کار بودم قحطی کار اومده بود حالا که من دنبال کار نیستم هی پیشنهاد میدنافسوس

یکشنبه رفتم دکتر تا از وضعیت دختر گلم با خبر بشم خدا رو شکر همه چی خوب بود و من دوباره صدای قلب نازتو شنیدم قربونت برمقلبhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ

بابایی هم طفلکی مثل همیشه پایین مطب منتظر ما بود

niniweblog.com

 

دکتر گفت میتونم بعد از ٣٨ و نیم هفته سزارین کنم وقتی به دکتر گفتم حرکاتت کم شده گفت بعد از غذا یک ساعت به پهلوی چپ دراز بکشم و تو باید حداقل ٤ بار لطف کنی و تکون بخوریزبان و گرنه باید هم تست حرکت بدم و هم برم سونو اما از اونجایی که جنابعالی این روزا یه خورده تنبل شدین به خودتون زحمت نمیدین و مامان رو نگران کردیاسترس

فکرم برای این موضوع خیلی مشغول بود و شب همش خوابای بد دیدم و صبح برای اولین بار صدقه گذاشتم بعد از ظهر دیگه دلم طاقت نیاورد و رفتم سونو که آقای دکتر گفت حالت خوبه و مشکلی نیست و مامان یه نفس راحت کشیداوه

بازم هر چی توی مانیتور خیره شدم تا تو رو تشخیص بدم نتونستم عزیزمناراحت

وزن تربچه جونم هم یک کیلو و هشتصد بود که نمیدونم خوبه یا نه؟سوال

الهی مامان قربونت بره بغل

راستی مامانی تصمیم گرفتم بعد از عروسی سهیلا دنیا بیای بابا هم همش میگه بهتره بیشتر بمونی تا حسابی برسی انگار میوه ای که برسیقهقهه

البته تو هولوی مامانی جیگر طلای مامانخنده

من و بابا دوست داریم هوار تا بوس بوس بوسماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد پوریا
20 مهر 90 15:11
سلام امیدوارم به راحتی نی نی تو دنیا بیاری برات دعا می کنم


مامان ابوالفضل
20 مهر 90 20:42
سلام به مامانی و هلوی توی دلش
امیدوارم که هلوی ما کاملا برسه و بدنیا بیاد
چقدر همه ی مامانا مثل همن و مثل هم فکر می کنن و انتظار می کشن
ما رو بی خبر نذار خانومی


سلام عزیزم مرسی از نظرتون خیلی خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما بهمون سر میزنن
بوس