آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

تربچه نقلی من

هفته 35

1390/7/29 20:17
نویسنده : الهام
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامانی خوبی قربونت برم ؟

چه خبرا حسابی تو دل مامانی جا خوش کردی و دلت نمیخواد بیای بیرون آره؟

الان بابیی داره فوتبال میبینه و منم علاقه ای به فوتبال ندارم گفتم بیام یه سری به تربچه جونم بزنم آخه دلم خیلی برات تنگ شده هاقلب

چند روز پیش دایی مامانی اومدن خونمون آخه مرجان فوق لیسانس نطنز قبول شده خیلی خوشحالی از خودم در وکردم آخه تو شهر غریب دیدن فامیل خیلی خوشاینده گلم

یه خبر بد هم دارم اینکه بابابزرگم چند روزه مریضه و تو بیمارستان بستری شده http://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ

هر چند خیلی جدی نیست ولی به هر حال مامانی رو نگران کرده امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه

راستی عزیز (مامان بزرگ من) نمیتونه اسم تو رو خوب تلفظ کنه و بهت میگه آریناناقهقهه

ناراحت نشی عزیزم کم کم یاد میگیره

خاله سمانه هم گفته اول از همه باید کلمه خاله رو یاد بگیری منم بهش گفتم ٩ ماه مامانش حملش کرده اونوقت اول بگه خاله عمراتعجب 

خوب دیگه مامان جون تو نوه اولی و هر کسی واست نقشه ای کشیده چشمک

عمه طاهره هم هراز گاهی اس ام اس میده و واست اسم پیشنهاد میده

خوب مامان جون دیگه برم شام درست کنم تا بخوری و حسابی تپل مپل بشی

مراقب خودت باشی من و بابا دوست داریم قد آسمونا بوس آبدارماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)