آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

تربچه نقلی من

روزهای انتظار

1390/8/3 16:02
نویسنده : الهام
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم خوبی مامان جونی؟

دیشب خیلی بلا شده بودی و هی تکون میخوردی ومن ذوق مرگ میشدم

niniweblog.com

هر چقدر دوست داری وول بخور و اصلا نگران مامان نباش چون من عاشق تکون خوردناتم جیگر مامان

niniweblog.com

یه خبر خوب اینکه آقا جون خدا رو شکر از بیمارستان مرخص شدهniniweblog.com

 

مامان جون یه وقتایی به اومدنت که فکر میکنم استرسم میگیره استرسنه به خاطر وجود تو عزیزم بلکه از اینکه نتونم واست مامان خوبی باشم آخه مامان جون من هنوز خیلی چیزا هست که باید یاد بگیرم خجالتمخصوصا که من از خونوادم دورم و کسی نیست که بهم کمک کنه عزیزم البته من و بابیی واست هر کاری میکنیم تا تو راحت باشی قربونت برم و امیدوارم تو به خاطر بی تجربگی مامان اذیت نشیزبان 

مامانی این روزایی که به رفتنم به مشهد مونده خیلی طولانی شده و داره کش میاد آخه مامان دوست داره تو زودی بیای تو بغلش تا اون لوپای نازتو گاز بگیره

راستی چرا اینقدر مامانو اغفال میکنی و هی میگی مامان بخواب تا منم بخوابم منم که نمیتونم روتو زمین بزنمممممممم به حرفت گوش میدم niniweblog.com

دیروز آبروی منو پیش بابا مجتبی بردی بدون خبر زود اومد خونه و منم خواب بودم تازه آرایشم نداشتم

زودی بزرگ شو و بیا تو بغل مامان  من و بابا دوست داریم بوس بوس بوسماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)