آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

تربچه نقلی من

روزهای انتظار

1390/8/5 12:42
نویسنده : الهام
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای مامان

خوبی تربچه جونم؟چشمک

امروز بابایی نمیخواست بره سر کار و میخواست پیش ما بمونه که همکارش زنگ زد اغفالش کرد و اونم رفت سر کار و باز من و تو تهنا شدیم عزیزکم

niniweblog.com

 

یکشنبه میخواستم برم دکتر ولی دکتر وقت نداشت دوشنبه هم که مطب نبود تا اینکه بالاخره سه شنبه نوبت گرفتم و رفتم و دوباره صدای قلب خوشگلت رو شنیدم

 

خدا رو شکر Yahoo smiley 068همه چیز خوب بود فقط مامانی زیاد چاق شده و دکتر آزمایش ادرار داد که دیروز نتیجش رو گرفتم و اونم اوکی بود هوراااااااYahoo smiley 038

 الان هوا یه خورده سرد شده و کم کم باید بخاری بذاریم تا دختر گلم سرما نخوره البته بگم که مامان عاشق پاییز و اینجور هواست که وقتی صبح بیدار میشی یه خورده سرما سرمات بشه و دلت بخواد بری زیر پتو ، خیلی میچسبه

اینم مامانه که خیلی دوست داره

 

عزیز دلم خیلی مراقب خودت باشی چون من و بابایی عاشقتیم نفس مامان

niniweblog.com

یه ماچ آبدار از طرف مامان وبابا   

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
5 آبان 90 14:24
سلام اميدوارم كه حالتون خوب باشه و كوچولوي نازتونم زودي به دنيا بياد من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحال مي شم سري بزنيد