آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

تربچه نقلی من

سیسمونی آریانا

1390/11/2 22:47
نویسنده : الهام
1,984 بازدید
اشتراک گذاری

خوب عزیزم جونم برات بگه وقتی رفتیم مشهد بابا بعد چند روزی برگشت ولی من و جنابعالی موندیم. بعد رفتن بابایی من و مامانیت شروع به خریدن سیسمونی کردیم وای چه روزای سختی بود چون من مثل یه توپ گرد و قلمبه شده بودم و راه رفتن واسم خیلی سخت بود.صبح و بعد از ظهر میرفتیم بازار چون چیزی به دنیا اومدنت نمونده بود و ما هنوز هیچی نخریده بودیم ولی اینقدر ذوق داشتیم که خستگیاش هم شیرین بود خاله سمانه هم روزایی که کلاس نداشت باهامون می اومد و کلی از خودش ذوق در می کرد.

بالاخره بعد از بازار رفتن های پیاپی اول سرویس تخت و کمدت رو سفارش دادیم و بعد سرویس کالسکه و ...

وقتی لباساتو میخریدیم همش تو رو توشون مجسم میکردم و کلی ذوق میکردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرشیدا کوچولو
2 بهمن 90 23:39
وای وای یه فبشته کوچولوی دیجه زمینی شد خوش اومدی آریا خان


مرسی آرشیدا جون ولی من دخملم و اسمم آریاناست نه آریا