آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تربچه نقلی من

شیرین کاری های جیگرم

1390/12/9 9:58
نویسنده : الهام
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

امروز میخوام یه کم از کارهایی رو که یاد گرفتی بگم:

١_ ده روزی هست که یاد گرفتی خودت رو به پهلو بچرخونی مخصوصا موقع تعویض که خودت رو میچرخونی و به شعله های بخاری نگاه میکنی.

٢_ بعضی وقتا که خیلی خوشحالی زبونت رو تند تند بصورت کجکی در میاری

٣_ پاهات رو به هر جایی که زیرش باشه گیر میدی و سعی میکنی خودت رو به طرف بالا هول بدی

٤_ جدیدا خیلی صحبت میکنی مثلا دیشب موقع خواب من وبابایی تازه خوابمون برده بود که شما تازه آواز خوندنت گرفت و شروع کردی به آواز خوندن بیچاره بابایی دیگه خواب از سرش پرید و منم مثل همیشه در این مواقع کلی ذوق مرگ شدم و قربووووون صدقت رفتم. تازه سر شب هم داشتیم بفرمایید شام میدیدیم که جنابعالی باز هم شروع کردی به صحبت کردن 

٥_ تازگی وقتی میبرمت جلوی آینه و خودت رو میبینی کلی ذوق میکنی و یه صداهای خوشگلی از خودت درمیاری که نگوووووووووو

٦_ وقتایی که عصبانی هستیعصبانی یا خوابت میاد و میخوای شصتت رو پیدا کنی که بمکی دستات رو با غیض میبری سمت صورتت بابایی میگه الانه که چش و چارش رو هم از کاسه دربیاره ، چند باری هم صورتت رو ناخن کشیدی و خونی کردی 

عزیزم نمیدونی چقدر زندگیم با اومدنت شیرین شده نمیدونم وقتی تو رو نداشتم چی کار میکردم ، یه وقتایی اینقدر حس میکنم دوست دارم که ضعف میکنم و میگیرمت تو بغلم و فشارت میدم. میتونم با اطمینان بگم مادر شدن قشنگترین حس دنیا و بهترین اتفاق زندگی منه. دوست دارم گل نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)