آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

تربچه نقلی من

خدا جون کمک

1390/12/15 11:40
نویسنده : الهام
1,368 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دوباره بردیمت دکتر، دکتر میگه شاید یبوستت از کم کاری تیروئید باشه ازت آزمایش خون گرفتن نمونه ادرار هم باید ببریم صبح تو اینترنت سرچ کردم نوشته بود کم کاری تیروئید میتونه باعث عقب موندگی ذهنی بشه  صبح زنگ زدم مامانی کلی دلداریم داد یه کم آروم شدم بابات که اصلا بلد نیست آدمو دلداری بده

دارم دیوونه میشم ته دلم خالی شده یه چیزی تو گلوم قلمبه شده خدایااااا کمک کن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا موفرفری
15 اسفند 90 14:44
سلام عزیزم.نگران نباش انشااله چیزی نیست خیلی از بچه ها یبوست دارن.آریانا جون شیر خشک می خوره یا شیرمادر؟؟؟؟ وقتی آریانا جون بدنیا اومد از کف پاش نمونه خون نگرفتن برای تست تیروئید؟؟؟ عزیز البته چیزی نیست من یه مطلب می خوندم که بچه هائی که کم کاری تیروئید دارن با رژیم غذائی مشکلشون حل می شه .یه موضوع دیگه من یه دوست داشتم که اصلا تیروئید نداشت و فقط دارو استفاده می کرد و هیچ مشکلی هم نداشت.توکل به خدا هیچ چیزی نیست .اصلا فکرای بد بد هم نکن عزیزم.
سحر مامان آراد
15 اسفند 90 17:46
سلام الهام جون
نگران نباش انشالا که چیزی نیست
به خدا توکل کن
عزیزم از آریانا جون عکس بذار


مرسی عزیزم چند تا عکس گرفتم تو دوربینه در اسرع وقت میزارم
مامان دینا جون
15 اسفند 90 21:47
سلام عزیزم.نگران نباش تقریبا همه بچه ها یبوست میشن.دینای منم یبوست داشت دکترش شربت انجیر نوشت براش خوب شد هر وقت یبوست میشه نصف قاشق چایخوری میریزم تو شیرش خوب میشه.نگران نباش.


مرسی عزیزم از دلداریت خیلی ها همینو بهم گفتن یه کم آروم شدم آریانا هم بهتر شده
نایسل
16 اسفند 90 10:26
عزیززز دلم مامان آرینا راست میگیه اول از کف پای بچه خون میگیرن واسه همین

مطمئن باش اون چیزی که تو فکر میکنی نیست
خیلی بچچه ها یبوست دارن فدات شم


مرسی گلم