آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تربچه نقلی من

فعالیت های جیگرم

1391/1/30 15:28
نویسنده : الهام
291 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام چند تا از عادتهایی رو که داری واست بگم تا یادم نرفته

وقتی میخوای بخوابی حتما باید شصتت رو بمکی و با دستات جلوی چشمات رو تاریک میکنی . وقتی بغلم هستی و باهات حرف میزنم سرت رو برمیگردونی بالا و به من میخندی که من دلم اینقده ضعف میره که نگو........ماچ

صداهایی که درمیاری این روزا تغییر کرده بیشتر شبیه صحبت کردن شده. این روزا هم که کارت شده غلت زدن و کار من و بابایی هم برگردوندن تو به حالت اول......

دیشب با بابایی کلی با کریرت درگیر بودیم کلافهتا بفهمیم چطور میشه رو صندلی ماشین نصبش کرد چون میخواستم امروز با خودم ببرمت دانشگاه که بالاخره موفق شدیم.... امروز بابایی رفته نمایشگاه نفت و گاز تهران و ما هم با هم رفتیم دانشگاه ...خیلی خسته شدم دستم حسابی درد گرفته بود آخه ماشالله سنگین شدی.......

دوست دارم نفس منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فریبا
31 فروردین 91 1:26
سلام... مسابقه ی عکس کودک در وبلاگ (رایین پور ایران زمین ) در حال برگزاری است... از شما دعوت می شود تا در مسابقه شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید... لینک مسابقه: http://raeenblog.persianblog.ir/post/81/
سحر مامان آراد
31 فروردین 91 12:06
سلام الهام جون من هر کار میکنم آراد تو کریر نمیشینه نمیدونم چکار کنم؟؟؟؟
عکس جدید از دخملی نمیذاری


ماشالله به این پسر ناقلا
عکس جدید که بگیرم در اسرع وقت میزارم عزیزم
مامان آرینا موفرفری
1 اردیبهشت 91 1:08
چقدر بانمک می خوابی تربچه نقلی خاله.یه دنیا


مرسی خاله جون
مامان دینا جون
2 اردیبهشت 91 20:13
مامانی عکسای آریانارو هم بذار.


چشم خاله جون