آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

تربچه نقلی من

خرید سه نفره

1390/12/22 16:46
نویسنده : الهام
338 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه واسه اولین بار من و تو و بابایی سه نفری رفتیم خرید آخه تازه هوا یه کم خوب شده قبلش میترسیدیم تو سرما بخوری نمیدونی چقدر بازارا شلوغ بود همه اومده بودن خرید عید یه شور و حالی داشتن که نگووو.... . ما که خریدای اصلیمون رو گذاشتیم وقتی رفتیم مشهد ولی گفتیم یه چرخی بزنیم هم دلمون وا شه هم اگه چیز خوبی واسه تو دیدیم بخریم.الان دیگه تو ،در اولویت هستی بعد من و بعد بابایی طفلیخنده....ههههه ... البته قبلا من در اولویت بودماااا....

اولش تو ماشین بیدار بودی و با تعجب به دور و بر نگاه میکردی آخه تا حالا این همه آدم یه جا ندیده بودی بعد کم کم خوابت برد...

خلاصه واسه تو یه تل و چند تا پنس فنری خریدیم که عکسش رو در ادامه مطلب گذاشتم

 بعد من و بابایی واسه خودمون عطر خریدیم البته بابا ادکلون میخواست که اون مارکی رو که میخواست پیدا نکردیم بعد من پیتزا پیراشکی خریدم ولی بابایی که قصد رژیم داره نخورد ...

خلاصه اینم از اولین بیرون رفتن سه نفره ما.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
20 اسفند 90 12:36
اوخی مبارکش باشه خوشگل خانوم



مرسی خاله جون
نایسل
20 اسفند 90 12:36
الهی منم یه دخمل ناز مثه نی نی تو داشته باشم


انشالله عزیزم به زودی زود