آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

تربچه نقلی من

یه خبر خوب

1391/2/12 8:29
نویسنده : الهام
390 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی اینا هفته دیگه میخوان بیان اینجا هورا...........ببین تو فسقلی چی کار کردی که دیگه طاقت دوریتو ندارننیشخند

٥ شنبه شب رفتیم فین اینقده شلوغ بود که نگو کلی مسافر اومده بود آخه الان فصل گلاب گیریه منم خیلی هوس مسافرتم کرد ......رفتیم آش خوردیم بعدشم رفتیم رستوران شبدیز رو کشف کردیم و اونجا کباب خوردیم تا حالا اونجا نرفته بودیم.....خیلی خوب بود من عاشق هوای آزادم ...تو هم اینقده هیچان زده شده بودی که نگو فکر کنم تو هم دوست داشتی......دیشب هم رفتیم پارک مدنی ولی تو بیشترشو خوابیدی

دوستت دارم همه هستی منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه جونی
12 اردیبهشت 91 11:34
مرسی بابت تبریکتون این پسره خیلی شیرینه امیدوارم همه بچه ها سالم و سلامت و شاد کنار خونواده زندگی کنند امیدوارم آریانای شیرینتونم همیشه شاد و سلامت باشه
مامان آرینا موفرفری
12 اردیبهشت 91 15:50
عزیزم خیلی خوشحالم که خانوادت میان به دیدنتون.تربچه نقلی من یه عالمه


مرسی خاله جون
مامان علی
18 اردیبهشت 91 23:49
سلام عزیزم خوبی گلم دخترنازت خوبه ؟
خیلی سخت که با بچه کوچک دور از خانواده باشی ولی ارزش ومزد والایی نزد خدا داری خدا حفظت کنه


ممنونم حمیده جان علی کوشولو رو ببوس
مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 1:44
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .



ممنون عزیزم
مامانی روژینا
22 اردیبهشت 91 17:07
سلام عافیت باشه خانمیاگر اجازه بدین من شمارالینک کنم شما هم مارالینک کنید


حتما دوست عزیز من لینکتون کردم