آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

تربچه نقلی من

روزهایی که گذشت

1391/2/23 13:11
نویسنده : الهام
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

روزم مبارک باشه.... اینو باید تو به من میگفتی عزیزم چشمکوای خدا جون اصلا باورم نمیشه امسال من هم جزو مادرها هستم ...

روز مادر رو به همه مادرای دنیا بخصوص مامان خوب خودم تبریک میگم ....

خدایا بهترین لحظه ها را نصیب مادرم کن که بهترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است...

کی بشه تو به من تبریک بگی عسلم ...

خوب مامانی اینا 2 شنبه شب رسیدن و دیروز هم رفتن وقتی اومدن تا یه ربع تو فقط جیغ میکشیدی... غریبیت میکرد خلاصه کلی آبرو ریزی کردی...یه کم مهمون نوازی هم خوب چیزیه هااااا..

این چند روز خیلی خوب بود از تنهایی دراومدیم تو هم که حسابی خوش بخالت شده بود همش بغل بودی ...خاله سانه واست یه تاپ شلوارک خوشکل نارنجی آورده بود که واست بزرگه دایی جون هم یه شلوار لی اون که دیگه خیلی واست بزرگه و خاله مریم هم یه عروسک گنده....دستشون درد نکنه...

دوستت دارم یه عالمه بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
23 اردیبهشت 91 13:42
هدیه های خوشگل مبارک.


مرسی خاله جون
سحر مامان آراد
23 اردیبهشت 91 14:58
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .


ممنون عزیزم
مامان دینا جون
23 اردیبهشت 91 15:39
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .



ممنون عزیزم