آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

تربچه نقلی من

هفته آخر اردیبهشت

1391/2/25 16:22
نویسنده : الهام
510 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه که هوا خیلی گرم شدولی ما بخاطر اینکه سرما نخوری کولرو روشن نمیکنیم و فعلا داریم با پنکه سر میکنیم.... تو هم چند شبی بود که شبا دیر میخوابیدی و من و بابایی رو کلافه کرده بودیعصبانی دیروز هم بابایی خواب موند و دیر رفت سر کار.... دیشب ناچار شدم بهت شربت خواب آور بدمناراحت و ساعت ١١ خوابت برد...

چند وقتیه که دایم ٢تا پاهات رو با دستات میگیری حتی وقتی بغلم هستی...وقتی من عطسه میکنم خیلی میترسی و شروع میکنی به گریه کردن....زبونت هم که همیشه خدا یه متر بیرونه...ناخونات رو روی هر سطحی که زیر دستت باشه میکشی و خش خش راه میندازی... کم کم دارم بهت فرنی و سرلاک و سوپ میدم ، فرنی و سرلاک دوست داری ولی سوپ نه...

امروز میخواستم کیسه زباله رو عوض کنم که دیدم تو خیلی ازش خوشت اومده و میخوای باهاش بازی کنی منم بیخیال شدم و یه کیسه دیگه برداشتم و اونو دادم به تو که باهاش بازی کنی....عجب دختر قانعی دارم من با یه کیسه زباله هم خوشه.........

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ال آی
25 اردیبهشت 91 16:26
وای چه دختر نازی


مرسی عزیزم
مامان آرینا موفرفری
25 اردیبهشت 91 16:40
عزیززززززززززززززززززم.


مامان علی
25 اردیبهشت 91 22:00
خاله قربون چشمای نازت بره چه لباس خوشگلی


مرسی خاله جون چشاتون قشنگ میبینه