آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

تربچه نقلی من

واکسن 6 ماهگی

1391/2/31 18:30
نویسنده : الهام
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم

٥ شنبه قرار بود با بابایی بریم که واکسنتو بزنیم اما بابایی جلسه داشت و مجبور شد بره سر کار و من به ناچار تهنای تهنا بردمت واکسن بزنی...... کار آسونی نبود دلشو نداشتم،استرس دوست داشتم یکی همرام می بود.... خلاصه رفتیم مرکز بهداشت کتابچی و یه خانم مهربون واکسنت رو زد و قد و وزنت کرد:

وزن ٦.٤٠٠،قد ٦٥ و دور سر ٤٢

چیزی که منو نگران کرد وزنت بود فکر نمیکردم اینقدر کم باشه اما همون خانم مهربون گفت که نسبت به وزن تولدت بد نیست اوه....آه مامانی حالا که میتونم بهت غذا بدم میخوام اینقدر بهت بدم بخوری تا تپل مپلی بشینیشخندموقع زدن واکسن یه جیغ و ویقی راه انداختی که بیا و ببینگریه

بعد شبش هم خیلی بیقراری کردی و تب داشتی و قطره استامینوفن رو هم بالا می آوردی ( از هر چی خوشت نیاد بالا میاری)........ خدا رو شکر فرداش دیگه خوب شدی جیگرملبخند

دوست دارم هوار تا قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علی
1 خرداد 91 0:42
آریا نا جون امیدوارم در قشنگترین روزهای زندگی زحمات مادر وپدرت را فراموش نکنی خاله ایشاالله به زودی خوب بشی بوسسسسسسسسسسسس
مامان آرینا موفرفری
1 خرداد 91 0:57
خداروشکر حال آریانا جون خوبه.
شش ماهگیت مبارک.
مامانی وقتی نوشتی تنها رفتی و دوست داشتی کسی همرات بود خیلی دلم گرفت.من همیشه برای واکسن آرینا دوست نداشتم تنها باشم.
خصوصی عزیزم.



ممنون عزیزم
sima
1 خرداد 91 19:17
به سایت بیا تو آریایی سر بزن دوست من http://bia2ariae.ir