آریاناآریانا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

تربچه نقلی من

فعالیت های جیگرم

1391/3/2 18:33
نویسنده : الهام
440 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب گذاشتیمت تو روروئکت پاهاتو به زمین میزدی و میخواستی راه بری ولی نمیدونم چرا فقط دنده عقب می رفتی مامان جوننیشخند

چند روزی میشه که میتونی بشینی البته فقط واسه چند لحظه و بعد فرود میای.........قهقههصداهای جدیدی از خودت در میاری دد میگی و یه وقتایی هم ماما و بابا البته شاید توهم من و بابایی باشه ولی چند باری به گوشم خورده میگی ماما.......قربونت برم من ماچ

یه وقتایی خودتو برعکس میکنی و دست و پاهاتو میدی بالا و وزنت رو میندازی روی شکمت آخه مامان جون این چه کاریه دیگهتعجب.........دردت میاد عسلم.........وقتی رو پام میزارمت سرت رو اینقدر میدی عقب که از اون طرف میخوره به زمین.....جدیدا هم موقع شیر خوردن مامانو گاز میگیری .....ناراحت

قراره واسه ١٤ و ١٥ خرداد بریم مشهد ....چقدر روزها زود میگذره انگار همین دیروز بود که عید بود و مشهد بودیم...........امروز دوباره با هم رفتیم دانشگاه و تو طبق معمول از بیرون رفتن هیجان زده شده بودی....

دوست دارم عروسکمچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان علی
4 خرداد 91 12:26
سلام
خاله جون امشب که دست دعا برمیداری برای اونهای هم که مثل ما می خواهن مادر بشن دعا کنید .یادت نره ها
حمیده مامان علی


حتما عزیزم
مامان دینا جون
4 خرداد 91 17:19
ماشالا آریانا چقد بزرگ شده.دینا هم با روروئک دنده عقب میره.


ما که سر از کار این فسقلیا در نیاوردیم عزیزم
نایسل
22 خرداد 91 17:21
چقدر ناز میخندی عزیز دلم


مرسی خاله جون


مرسی خاله جون
عروسک خانوم
10 تیر 91 16:02
چه خنده های پر انرژی ای!!!!!!!!!!!!